Monday, March 21, 2011

l.o.v.e

Ya…
aku sudah ketemukan sinar itu…
sinar kebahagiaan dan rasa cinta yg lahir dr hati…..
semua niy aku peroleh , tanpa disedari…
ya, benarlah jodoh itu sudah ditentukan dan kita yg merancang.
Alhamdulillah, 
aku dapt hadirkan rasa cinta di hati ini….

bila berjauhan mula terasa rndu,
bila bersua bahgia terasa....
Begitulah indahnya nkmat cnta yg Allah beri pd kita...
mgkin jalinan hubungan ini berpanjangan, 
insyaallah…
kerna rasa CINTA itu benar telah meresap di hati….

Sesungguhnya Allah yg menurunkan rasa itu, dan bersyukurlah kpdnya…
Ya Allah, jika benar dia adalah jodohku, jangan engkau padamkan rasa di hati, 
tetapi jika dia bukan untukku, aku redha dengan ketentuanmu….
Amin…

smoga aku sntiasa sabar walau diberi ujian seberat manepun.....
thankx to my friends coz always be wit me, dlm susah, dlm sng.... 
thankx kerna memahami & mnjadi sahabat terbaik...!




nota hati : tlg pahami diri ini...~



No comments:

Post a Comment