Sunday, April 10, 2011

exam....~ +)

Alhamdulillah….

TAMAT sudah paper mandarin*saje*…

^^

pulang dengan kepuasan, walau kepenatan itu tetap terasa…maklumlah…aku dah usaha&buat yg terbaik

*senyum puas2*=)

semoga usaha aku tidak sia2…(aminn~)

Balik je dr exam, terus mkn….*lapa*
had kan waktu makan semata untuk stdi….=)
Usai makan, melewati blok 1..semate nk tgk c.m. untuk t culture..

Harapan menggunung, (nk dptkn A untk exm kli niy)

Tapiiiii………!

^
^
^
^
^
^
^

Angan mati…+hati kosong

Saat terbaca dan mentafsir sesuatu yg terukir di dpn mata

Sedih+kecewa+perit

Pulang=tangisan…*benci*

Benci bila sedih…benci….=”(

Huk…=(

Alhamdulillah, ad seseorang(s) yg menyedari perubhan aku

Thankx to you…
tahniah kerna berhasil membangkitkan semangat aku
Walau aku benar kecewa…tapi..
awk yakinkan sy dgn hikmah di sebalik kejadian itu

Ya, mgkin aku silap

Insyaallah~semoga semua berjalan lancar

Ya Allah…permudahkanlah….

No comments:

Post a Comment