Friday, January 14, 2011

....

Dlm bnyk2 hari, hari ape plg memenatkan?

Of course la hari jumaat!!!

kne kawad dr pg smpai ptg….tp xkesah la…sbb dah minat, n memg jd tggjawab kan… asal dapat elaun tiap bulan+bonus dah cukup berbaloi la 2….*hepi* 
tp pagi niy rase malas semacam….tah la , mgkn sbb dah 3 mggu cuti kawad, malas plak nk bngun polling pagi2 ..6.40 pagi da kne terpacak kat dataran tuh..….adei…=(

Tp ble teringat nk pkai kst baru atas rak 2, terexcited pulak nk pegi kawad pagi niy..takpela kan..bagus jugak tuu… sekurang2 nye ade jugak  pndorong utk lbh bsmangat pg ltihan suksis & cukupkan jam kredit..taun depan pengiktirafan okey!! kt Sabah..insyaallah~

And pg niy sesuatu yg x dijangka  trjadi….seprti biase ….pagi2 kne polling n nyanyi 3 buah lagu….(lagu negaraku, umk &polis)niy la saat2 bahagia, kne menyanyi la katekan…*semangat*...hehe…suke betul mnyanyi kan…..tp malangnye, tem org lain sronok mendendangkan lagu polis sedia berkhidmat, tba2 trase gelap je dnia niy…seumpame berada di alam lain… huhu, *hiperbola*…ehm,muke dah kebas,  peluh da menitik niy…dan x syak lagi yang aku niy mmg nk pengsan sbnanye…

argh….cube tahan….gulp!......tp xmampu dah…

dah pening2...rase mcm nak duduk je....malu kot kalu aku gi duduk tem org tgah nyanyi..nak x nak tpakse jugak la…takut aku jatuh plak kat tengah2 tuu…lg maluu kn…sape pulak nak angkat…kalu ringan takpe la..huhu...so, aku pn cube duduk skejap & bgn smule..tp x hilang jgak….tampar muke sendiri pun x menjadi….so, ats bntuan kawan aku yg comel 2, die bw aku kluar dr platun 2….ish, malu~tp xpe…=) thankx kamu…
xpenah2 jadi camniy…ni la 1st tem…tu yg terpelik sekejap 2…hu, mgkn kurang tido, penat sgt ataw makanan xbrkhasiat..?tahla….kurang stamina pulak ke pe niy….mgkn petande spaye aku lbh ambk berat pasal kesihatan diri sendri….

Tp Alhamdulillah, aku leh join lari 3.4 km dgn suksesnye…hehe..naseb x pengsan lagi…
harp2 niy pengalaman ptame n terakhir ya....!^^


Nota hati: lepas niy, kn ambil breakfast tiap pg okay!
                  *polling: berkumpul & lapor diri

No comments:

Post a Comment