Tuesday, May 1, 2012

~pwtc (pesta buku v/s teman lama)~



…….Pesta Buku PWTC…


Sgt excited dan senantiasa menghitung hari untuk bertemu….tak tentu arah dibuatnya. Hingga memikirkan pakaian yang sesuai untuk hari terindah itu nanti…Yalah, kami berjumpa di pesta buku,PWTC. Memang penuh sesak dengan kelibat manusia. Ada diantaranya bercita untuk bertemu dengan penulis idaman masing2….Salah pilih baju nnt mungkin sukar untuk aku mengatur langkah…

*
**
***
****
So, saya memilih blouse cokelat labuh dan seluar slack cream…


On that day, memang saya terlewat smpai ke PWTC. But, that not the problem…So abaikan ye..Perkara pertama yang berada di kotak fikiran niy hanyalah 'dia'. Macam mana agaknya rupa dia…hati tertanya-tanya. Coz di situ memang penuh sesak dengan manusia yang pelbagai ragam. Hampir kekurangan oksigen aku dibuatnya….lelah aku bergerak ke sana kemari….

&Alhamdulillah….~

Aku bertemu…..pertemuan yang sangat bermakna…teman sepermainan, teristimewa juga idola hati aku suatu ketika dahulu…11 tahun tidak ketemu….tak banyak berubah…Dia tetap mesra, dan periang seperti dahulu..cumanya, kerudung yang dipakai agak labuh sedikit berbanding diri ini….Alhamulillah…

*aku pula malu sendiri*

Semoga aku boleh menjadi yang lebih baik seperti dia..dan teman teman lainnya….

So, after that aku berkunjung ke bahagian karangkraf….:) & satu lagi hadiah mengejutkan buat aku. Aku dapat bersua dgn my lovely novelis…’Ramlee Awang Murshid’….sweet…so ambil pic sbg kenangan…


Then, my turn pula untuk shopping buku…Rambang mata dibuatnya….Seperti biasa akulah yang diminta menyelit ambil buku di rak  ‘special’ untuk akak…..Bab-bab menyelit niy memg akak serah pada aku...aku agak pakar dlm bab niy compared to my sist..hehe….


Memang habis duit gaji borong buku….Akak sy kata bulan niy die cuti tgk wayang….Sebab nk cover duit novel yang habis beratus tu…


Antara buku yang saya beli:~

~Sepatu milik kasanova
~My love playgirl
~Venom Suria
~kasih "ibu ayah"
~satu janji





zara: moga angan kan jadi nyata....tq my old fren>nur liyana hazwani che ahmad~

2 comments:

  1. tq kat awak sebab beli kek feveret sy..suke bangat!! hehe..thumbs up!! love u dear!! ^__^

    ReplyDelete
  2. luv u damn much...hehe....:)same2...t awk bli kt saye pule ye.....

    ReplyDelete